Saturday, December 5, 2009

family ku yang aku sayangi..!!!

Cinta Hatiku..
Ni gambar family aku.. aku edit pakai adob photoshop.. aku suka edit ni sebab ni lar hobi aku.. gambar pertama tu afiq, afiq anak yang ke 9, dia ni hyperaktif skit. nama sebenarnya ialah mohammad sufyan afiq. dia ni lahir pada 10/5/2000. gambar kedua Arwah Arshad.. Arshad ni wat nama panggilan, nama sebenar mohammad suhaib asim. dia ni anak ke 10. Arshad lahir pada 21/1/2002. Seterusnya umi dan abah. tepi abah tu wan, anak yang ke 7. wan ni pernah kena tumbuk lebih 10 remaja lelaki sampai masuk wad wan ni lahir pada 2/6/1996.. seterusnya acik, dia ni anak ke 3, lahir pada 18/4/1989. Gambar kat bawah plak, tu aqel, anak ke 6. aqel atau nama sebenarnya mohammad salman aqel adalah anak sulong lelaki. aqel ni pernah sakit-sakit sampai orang ingat dia yang akan mati da masa tu... Tapi Alhmdullilah dia hidup sampai sekarang.Aqel ni lahir pada 18/9/1994. Tepi aqel tu budak kecik tu, adik bongsu aku,Ayie lahir pada 24/10/2005. Tepi ayie angah, angah anak ke 2.angah ni tukang jahit.. sape2 nak jahit baju, boleh la tempah ngan dia, harge kena check ngan dia, aku pun tak tau.. dia ni lahir pada 15/5/1987. Tepi angah tu ateh, dia ni adik dari aku, iaitu anak ke 5. dia lahir 6/12/1991..hari ni adalah hari lahir dia.. selamat hari lahir..hehe.. tepi ateh pikah, pikah ni atau nama sebenarnya Nur Shafiqah Binti Md Zaki adalah anak ke 8. dia ni bongsu perempuan, dulu dia ni terlalu manja, orang mengusik skit da nangis cam katak, tapi sekrang da tak der cam tu, kami lak suka nyusahkan dia, suruh dia gi kedai.. dia ni jugak yang selalu jaga rumah.. sekarang dia sorang je la perempuan yang tak duduk jauh, semua pergi merantau, angah lak siang dia kerja kat yaskim. pikah ni lahir pada 7/2/1998.seterusnya sape lagi kalau bukan aku.. aku ni la anak ke 4.. aku lahir pada 4/8/1990.. masa tu lagu isabella_search famous sangat..ha!!tepi aku lak, kak long, anak sulong.. dia ni muka cam aku skit kalo pakai spect.. hari tu pernah aku ikut dia kat kampus dia, iaitu UDM,masa tu dia dalam diploma ag..sekarang da ijazah...sume kawan dia cakap aku kembar dia masa tu..kak long ni dah tua, dia lahir pada 22/2/1986.. Tua kan???hehehe...Walaucamner pun, family ni tetap cinta hariku... family ini lah pakwe ku, tak yah ade pakwe2 yang sebenar, ade family ni pun dah cukup..sape2 yang bercouple, ingat lah, jangan lebih2 bercouple, jage la family sendiri.. jangan menyesal di akhir nya... okey???

No comments:

Post a Comment