Friday, December 4, 2009

Semuanya sekejap..

lepas tamat spm, adik aku yang aku sayang ni masuk tingkatan 5 pulak. banyak pengalaman-pengalaman yang menarik di tahun 2008 ni paling aku tak lupa ialah bila aku bwak adik aku ke kelantan dan tidur dihostel.disini banyak pengalaman yang tak boleh lupa, antaranya aku dapat kawan baik, aku dapat tahu macam mana sikap kakak ku, acik. dan yang paling menarik, aku dan atih dapat bonceng motosikal bersama-sama dikelantan darul Naim ini menggunakan motosikal kawan baru aku. sekarang kawan-kawan tu dah berhenti tinggal mus'ab sorang, tapi aku tak berapa rapat ngan mus'ab. Sekejap je, tahun 2009 dah nak meninggalkan aku. ateh pun dah semakin berubah dari masa sekolah dulu tak pandai pun berjangok-jangok, tapi sekarang dah pandai.. ateh masih lagi di umur 17 tahun walaupun dia lahir tahun 1991. hari lahirnya adalah lusa iaitu 6/12/1991. sekarang dia menyambung pelajarannya dinstitusi kemahiran belia negara diperlis.

Nur Shahirah Binti Md Zaki
Ni sorang lagi budak..pandai berhias diri.. tengok la dari dia masih sekolah dan dia dah tamat sekolah. lain gile kan????Beza, memang berbeza..huhu...

No comments:

Post a Comment